Nuffnang Ads

Saturday 15 December 2012

yang pergi tetap akan pergi..

Kali ini entry saya berkaitan dengan seorang blogger yang kini sudah pergi jauh, memisahkan antara dua dunia. Pada mulanya saya tidak tau pun mengenai arwah, tetapi keinginan aku untuk berblogger membuatkan aku terpaku pada satu blog mengenai arwah. aku terus menerus mencari cerita tentang arwah.. kagumnya aku kepada arwah kerana setiap mata yang mengenalinya, setiap jiwa yang ingin mendekatinya, terus mengingati dirinya.. Walaupun aku tak kenal siapa dia, tapi aku terbaca satu entry ni, novel yang akan diterbitkan oleh seorang blogger yang melibatkan kehidupan arwah suatu ketika dulu..

So aku akan berusaha dapatkan novel ini, yang sekarang dalam proses pembikinan lagi.
Walaupun harga nya mahal, aku tetap akan beli ! chaiyok3..

Inilah entry seorang blogger yang menghasilkan novel tentang Yasmin Johan :)
http://msmypalestine.blogspot.com/2012/11/kau-pergi-jua.html

Sedekahkan al-Fatihah buat arwah Yasmin Johan. Semoga dicucuri rahmat.. amin..