Nuffnang Ads

Tuesday 8 January 2013

Assalamualaikum semua .

Today aku sambut dua birthday . 1st is my b<3 Mom and future Mom in-law . hik3x. Tak sangka kan birthday diaorang jatuh pada tarikh yang sama , 09012013 . Bertuah ku rasa . Plan aku dan si dia nak surprise birthday diaorang same same , tapi ape kan daya aku dan dia .

Pagi2 ini aku wish birthday My Mom . Lepastu aku mintak izin dia . FAKTA !

Aku : Ibu selamat hari jadi yang ke 49 tahun ( tua dah mak aku , tapi nampak YOUNG ! )
Ibu : Ya , terima kasih .
Aku : Ibu restukan kami ya .
Ibu : hm..

Sedih hati ni , aku harap hati ibu terbuka lah terima si dia . Amin . Tapi dekat bakal mak mertua aku tak wish lagi ni . hik3x malu . Erm.. Tak tahu nak belikan hadiah ape :p *first time uuuu.. Okaylah sampai sini je coretan aku untuk entry kali ini .

Salam HunnyMadu .